Radio Free Europe on July 5, 2014, reported that Moldova’s Council for TV and Radio has suspended the broadcast license of Rossiya 24 (Russia 24) TV channel. Excerpts below:

The council on July 4 also placed sanctions on four Moldovan broadcasters.

The council crticized the channels for “not having pluralism of opinions during news programs.”

Council member Dinu Cokan said Rossiya 24 was the worst offender…

“Only one source exists,” he said. “Such a TV channel should not be on the list of channels broadcasting in Moldova.”


Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment: Logo

You are commenting using your account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )


Connecting to %s

%d bloggers like this: